Sunday, June 13, 2010

Home » » Mentor 4 - Bye Bye Ayim..Bye Bye Mus May

Mentor 4 - Bye Bye Ayim..Bye Bye Mus May

Mentor 4 - Konsert Ke-tiga Kump. B

..What i thought..

Tahniah kepada Mohd. dan Adi kerana berjaya mara ke Semi Final..*
Clap clap clap*. .
(^.^)v.



Ayim, Protege Mus May tersingkir pada malam ini dengan mendapat markah keseluruhan yang tercorot iaitu 98 markah..Bye Bye Ayim..

"U tetap Rock Ayim!!!"


Okies, sejujurnya erk..
Saya agak 'terkejut beruk' dengan 'result' tersebut kerana saya m'jangka-kan Mohd (Protege Ziana Zain) yang akan terkeluar pada konsert malam ini, based on performances Mohd. pada konsert2 terdahulu yang agak 'tenggelam tak timbul2'..huhu..

Saya puji dengan persembahan Solo Mohd. pada malam ini, Rasenya lagu 'Usang' tu kena dengan suara Mohd kot..Agak sedap lah jugak..hehehe.
Yang part duet dengan Meet Uncle Hussien, lagu untukmu dan Drama King, Mohd agak sedikit control lah weii!!..

Saya Suke dengan gandingan Ayim dan Tom(juara My Star LG Musim ke3) untuk lagu Situasi, Satu persembahan yang bertenaga.
Tapi,
Untuk persembahan solo Ayim, saya tak berapa suka..
"i terasa seolah2 u dah 'me-rosak-kan' sebuah lagu yang bagus..Huhuhu.."

Omg!!..
Adi..Hahaha..
Tak sangka Adi 'pandai' menari!!..
Saya amat terhibur dengan persembahan Adi..
Especially persembahan solo yang medley Nobody, Down dan Bila Resah..
Menarik!!
Saya mengharapkan Adi akan 'go wild go crazy' time m'nyayikan lagu semerah padi
(Duet dengan Tam Spider),
tapi Adi 'just stick to that spot' tak gerak2 sampailah habis lagu..*Sobs*


Totally Agreed with semua comment Faizal Tahir kepada Adi.
(^o^)


*****


My Fav. Quotes :
"I Like You"
(Comment Faizal Tahir to ayim)



******


*Iklan kejap erk - Teringat kat konsert AF2 yang mase Kaer performed 'Semerah Padi'..Fuhh!!..Persembahan yang bertenaga dan Best...
Sampai skang, i still believe that's adalah persembahan Kaer yang terbaik beliau dalam Af2..*


Please support KakakCashier Blogspot by clicking on the ads..Thank you for your Love and Support♥..(^.^)v

Related Posts with Thumbnails