Monday, June 28, 2010

Home » » Mentor 4 - Bye Bye ILa..Bye Bye Joe Flitzow

Mentor 4 - Bye Bye ILa..Bye Bye Joe Flitzow

..What i thought..

Tahniah kepada Mohd., Nani dan Adi kerana berjaya ke Final..
*Clap clap clap*. .(^.^)v


Ila, Protege Joe Flitzow tersingkir pada konsert Penentuan semalam dengan mendapat markah keseluruhan yang tercorot iaitu 42 markah..Bye Bye Ila..

"Kami tetap akan Sokong Ila.."


Okies, sejujurnya erk..
Saya agak kecewa dengan persembahan para protege semalam, yang rata2 persembahan mereka biasa2 saja.*sigh*.
Saya membayangkan persembahan para protege pada konsert semalam akan menjadi 'lebih hebat dari biase' kerana berpendapat ini adalah konsert penentuan yang akan menentukan tempat mereka di Konsert Final.
Tapi Sayang Sejuta Sayang makcik2 sekalian, Performance mereka biase2 saje..*SobS*


Saya Puji persembahan Mohd Semalam, Menarik dan bertenaga.
Saya suke dengan pilihan lagu yang dinyayikan Mohd especially lagu 'Kau Ilhamku' dan 'Ibu Kota Cinta'. Mungkin kena dengan suara Mohd kot.
Tapi yang lagu 'Sri Kandi' tu agak kureng best lah..hehe

Serius weiii,
Saya mengharapkan yang Best Giler dari Nani, tapi end up dengan persembahan yang biase je..Suke dengan suara nani ketika dia menyanyikan 'Setelah Aku Kau Miliki' (",)..Uniq.

I rase, Semalam adalah Persembahan Adi yang paling Tak Best kalau compare dengan persembahan2 Adi yang sebelum2 ini. 'Inilah Cinta' dan lagu dari band Krispatih (Lupe lah weii tajuk ape..) lagu yang dinyayikan oleh Adi.


Ila,antara Peserta Favorite saya sejak dari konsert pertama lagi, sudah tersingkir lah..*Sobs*
Yupz, di akui semalam persembahan Ila kureng kick berbanding persembahan protege yang lain2.. Lagu 'Cinta di akhir garisan' dah ok, cuma tang lagu 'Asmarada' kureng sikit (Juri Pro cakap Suara bergetar/tak fit)..huhu
Pe pun tetap enjoy dengan performance Ila Semalam.(^.^)v





P/s:
Konsert Akhir Next Week..Tak sabaw nak tau sape yang jadik Juara Mentor 4.
Adakah Mohd (Protege Ziana Zain), Nani (Protege Azmeer) ataupun Adi (Protege Dayang)??
Sama2 lak kita saksikan next week yeer!!


*****

Urghhh!! Tak boleh nak terima kenyataan yang England Kalah semalam..*Sobs*







Please support KakakCashier Blogspot by clicking on the ads..Thank you for your Love and Support♥..(^.^)v

Related Posts with Thumbnails