Monday, July 5, 2010

Home » » Mentor 4 - Mohd Juara Mentor 4!! Tahniah Mohd

Mentor 4 - Mohd Juara Mentor 4!! Tahniah Mohd

...What I Thought...


Mohd Juara Mentor 4!!

Tahniah Mohd!! Tahniah Ziana Zain!!


Akhirnya penat lelah Mentor Ziana Zain selama 3 bulan akhirnya membuahkan hasil apabila Mohd protege beliau dinobatkan sebagai Juara Mentor 4 semalam yang menyaksikan masing2 membawa pulang Rm100,000.Berbaloi baloi weiii!!

"Ehem2..agaknyer nak buat pe erk ngan duit bebanyak tu Mohd?? Kahwin keer??"

"Nasib baik percaturan menjadik ye kak ziana??"
(Info: Mohd adalah protege pilihan kedua ziana zain selepas beliau membuat keputusan untuk menyinkirkan Thalia (Protege pilihan pertama kot..hehe) sebelum bermulanya konsert pertama.*more info hang google sendirik*)

Ape pun saya puji dengan persembahan Mohd pada konsert akhir semalam yang lebih menyerlah berbanding persembahan Adi (protege Dayang) & Nani (protege Azmeer) yang agak kureng kick je.Tak cukup letak 'secukup rase' kot:P

Mohd, Saya agak suka dengan lagu baru Mohd iaitu 'Cinta' ciptaan komposer Aswandy.
I rase mungkin vocal Mohd sesuai dengan lagu berentak sebegitu kot.Pergh!!siap dedicate lagu ini untuk omak dia weiii.Wah bahagia omak mohd.

"Untuk lagu baru first time dengar, telinga i dah bagi signal 'suke separuh' maknanyer boleh jadik hit lah tu kalau hari2 dengar kat radio."

Saya suka dengan gandingan Juara-Juara iaitu Fiq (Juara Mentor 2) dan Mohd (Juara Mentor 4..hik hik) untuk persembahan duet. Saya Puji dengan persembahan mereka.Ohw..gandingan juara-juara menyanyikan lagu '3 Malam Tanpa Bintang' dan 'Bujang Senang'.

Manakala untuk persembahan solo Mohd menyanyikan lagu 'Tragedi Oktober' dan 'Itu kamu'.Agak kureng syiok lah Mohd bila part yang awak nyanyi lagu 'Itu kamu'..Agak ke laut sikit kot.ngeh3.

Adi, Urghhh!!Di awal musim mentor 4,Adi adalah antara peserta fav saya coz i tertarik dengan mutu vocal dan persembahan Adi yang best. Tapi lelama prestasi beliau semakin menurun je.kenapa erk,Stress ke adi?

Untuk lagu baru Adi 'Tafsirkan Cinta' ciptaan komposer Omar K, sowi to say lah erk agak tak sedap je ditelinga saya..huhu.Saya suka dengan persembahan Solo adi. Adi menyanyikan lagu kenangan terindah dan sesuatu janji. Fuyooo!!Especially yang part dance ala2 MJ. Menarik!!.Untuk persembahan 'Hanya Engkau yang Mampu' duet dengan Aizat, kurang feel lah adi kena tambah more feeling, baru jadik best.Saya suka Aizat!!*tetiba plak..kui kui*

Nani Nani Nani..
Ramai yang meramalkan Nani akan menjadi Juara Mentor 4, tapi nampaknya hanya sekadar ramalan sajo lah.

Ntah lah labu, kenapa lah azmeer cipta lagu yang ntah ape2 je bagi nani nyanyi, tak best langsung..*sobs*. I thought mungkin azmeer akan ciptakan lagu super best bagi kat protege dia tapi....huhu.Lagu baru nani 'terhenti ditanda Koma'.

OMGuard!!Saya suka dengan persembahan duet nani dengan papa rock Ramli sarip..Best!!.Papa Rock memang Best!!Diaorang nyanyi lagu 'Istilah bercinta dan Jikalau berkasih'.

Overall,
Saya enjoy dengan persembahan para protege pada musim ini. 'Standing ovation' diberikan kepada mentor-mentor musim ini kerana berjaya mengilap bakat-bakat baru untuk bersama2 memeriahkan lagi Industi Hiburan di Malaysia.

..Maybe mungkin ada diantara bakat2 baru ini akan mencipta nama di korea, mana tau kan??..



Please support KakakCashier Blogspot by clicking on the ads..Thank you for your Love and Support♥..(^.^)v

Related Posts with Thumbnails