Sunday, August 15, 2010

Home » , » Kristal - Selagi Ada Rindu

Kristal - Selagi Ada Rindu


(^.^)v
Kristal - Selagi Ada Rindu Mp3 : Download




*****


"Kristal - Selagi Ada Rindu Lirik"


Selagi ada bulan mentari
Selagi ada berkasihani
Selagi ada bulan dan bintang
Selagi ada berkasih sayang

Selagi ada ombak dan laut
Selagi hatiku terpaut
Selagi ada turunnya hujan
Selagi ada rahmat Tuhan

Selagi ada langit dan bumi
Selagi cintaku bersemi

Selagi ada waktu
Selagi ada rindu
Biar beribu batu
Ingin aku bertemu

Oh kasih (oh kasih)
Damailah (damailah)
Engkau di sana

Ku berdoa (ku berdoa)
Pada Tuhan (pada Tuhan)
Agar kau bahagia

Selagi ada waktu
Selagi ada rindu
Biar beribu batu
Ingin aku bertemu

Selagi ada langit dan bumi
Selagi cintaku bersemi

Selagi ada waktu
Selagi ada rindu
Biar beribu batu
Ingin aku bertemu

Oh kasih (oh kasih)
Damailah (damailah)
Engkau di sana

Ku berdoa (ku berdoa)
Pada Tuhan (pada Tuhan)
Agar kau bahagia

Selagi ada waktu
Selagi ada rindu
Biar beribu batu
Ingin aku bertemu

Selagi ada waktu
Selagi ada rindu
Biar beribu batu
Ingin aku bertemu

Selagi ada waktu
Selagi ada rindu
Biar beribu batu
Ingin aku bertemu

Biar beribu batu
Ingin aku bertemu

Selagi ada rindu








Please support KakakCashier Blogspot by clicking on the ads..Thank you for your Love and Support♥..(^.^)v

Related Posts with Thumbnails