Sunday, October 3, 2010

Home » » Uniq Visitor Ramai, Traffic Maintain Tapi Kenapa Earning Nuffnang Masih Ciput???

Uniq Visitor Ramai, Traffic Maintain Tapi Kenapa Earning Nuffnang Masih Ciput???

Itulah persoalan yang sering bermain di kepala setiap kali melihat jumlah pendapatan nuffnang saya.Sungguh misteri Nusantara weii.

Uniq visitor (uv) blog saya everyday around 6xx to 7xx, Kalau weekend around 8xx plus2. Tapi earning cam tak best jeer!!.Seriusly beb memang tak best giler, nak cashout pun terasa tak berbaloi2.

Selepas bersusah payah mengoogle dan berblogwalking ke sana ke sini untuk mencari jawapan kepada soalan tersebut.

Dengan izin Tuhan (Syukur kepadaNya), Akhirnya terjawab juga kemuskilan saya itu..

*Rupanya earning Nuffnang akan bertambah kalau ramai uniq Visitor dari malaysia yang mengunjungi blog kita,kerana sasaran advertiser adalan untuk mereka yang dari malaysia.
*Menurut sumber tersebut

Huh..patutlah Earning saya ciput je, Coz around 75% uv blog saya dari pelbagai pelosok negara. Cuma 25% saje dari Malaysia.

Nampaknya saya kena usaha lebih lagi untuk tingkatkan pengunjung dari malaysia.

Macam mana nak buat yeer..Kalian boleh bantu saya??



P/s: Buat pertama kali setelah sekian lama, tak ade BE datang berjoget-joget kat sini..*Sobs*. Please datang bertengek..please3




Please support KakakCashier Blogspot by clicking on the ads..Thank you for your Love and Support♥..(^.^)v

Related Posts with Thumbnails